طراحی رایحه ادکلن با هوش مصنوعی

ادکلن فانتوم شرکت پاکورابان زاییده هوش مصنوعی بر پایه اثرگزاری بر احساسات انسانی است .
شرکت پاکورابان از محبوبترین برندهای تولید کننده عطر در جهان دست به ابتکاری جذاب زده است. ادکلن فانتوم با طراحی شیشه منحصر به فرد شبیه به یک ربات ساخته شده است.
ادکلن فانتوم شرکت پاکورابان زاییده هوش مصنوعی بر پایه اثرگزاری بر احساسات انسانی است .
شرکت پاکورابان از محبوبترین برندهای تولید کننده عطر در جهان دست به ابتکاری جذاب زده است. ادکلن فانتوم با طراحی شیشه منحصر به فرد شبیه به یک ربات ساخته شده است.
جالب است بدانید برای طراحی نت های رایحه این ادکلن از هوش مصنوعی استفاده شده است. تلفیقی از هوش مصنوعی ، مطالعات مصرف کننده و رویکردهای عصب شناسی این امکان را به سازنده داده است که احساسات ناشی از ترکیبات تعیین شده را پیش بینی کند یا حتی بفهمد کدام قسمت مغز با بوییدن این ترکیبات فعال میشود و بوییدن این روایح چه احساسی را در افراد بر می انگیزد
ادکلن فانتوم روی جوانان 18 تا 35 ساله آزمایش شد و بر اساس یافته ها و الگوریتمی که بدست آمده سه احساس جذابیت ، هوشیاری و انرژی را برمی انگیزد . زمانی که عطار ادکلن از یک عنصر استفاده کرده است ، هوش مصنوعی پیشنهاد استفاده غیر معمول ده برابر بیشتر از فرمول عطار ادکلن را داده که بر اساس آن به جذابیت ادکلن افزوده است.
دیدگاهها
دیدگاه خود را بنویسید